marți, 2 decembrie 2014

Intamplare adevarata

 
Saptamana trecuta am primit un telefon alarmant din partea unei mamici de a unei colege de-ale fetei mele de la gradinita. Fata mea are aproape 5 ani si este in grupa mare la o gradinita cu program prelungit, ceea ce inseamna ca in fiecare zi petrece undeva la 6 ore active impreuna cu alti copii.
 
Acest telefon a avut-o ca si subiect pe Eretisa - doamna ma sunase sa ma intrebe daca Eretisa exista cu adevarat, intrucat fata ei plange de ceva timp pentru ca mamica ei nu este de accord sa o lase sa mearga in toiul noptii cu fata mea la Eretisa.
 
Ei bine, va marturisesc ca Eretisa nu este adevarata, asta i-am spus si doamnei, ci este prietena imaginara a copilului meu de mai bine de 2 ani. Este prezenta sau mai putin prezenta in vietile noastre, ale celor apropiati fetei mele, insa nu dispare niciodata.
 
Am rugat-o pe aceasta doamna sa fie subtila in ceea ce priveste acest aspect atunci cand isi va lamuri fata ca, de fapt, nimeni dintre noi, in afara de Andra (fata mea), nu poate merge si nu o poate vedea pe Eretisa.
 
Dupa terminarea apelului am inceput sa imi pun serioase semne de intrebare legate de existenta si persistenta acestei prietene imaginare in viata fetei mele, deoarece era clar ca se poate extinde si la copiii din jurul ei. Iar aceasta intamplare adevarata m-a condus, in ziua ce a urmat, la un research aprofundat pe subiectul "existenta prietenilor imaginari in copilarie".
 
Mai apoi, dupa ce am aflat cat de mult s-a putut despre acest subiect, mi-am dat seama ca in situatia mea s-au aflat, se afla sau se vor afla multi alti parinti cu copii a caror varsta poate varia de la 2 ani pana spre pubertate, adolescenta etc. Asa ca am hotarat sa imi fac un blog de parenting pentru toti acei parinti, si nu numai, despre subiecte reale din vietile copiilor nostri si ale noastre implicit.
 
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu